2014. szeptember 8., hétfő

A blog első díja




Megkaptam ezzel a bloggal az első díjat :) Nagyon szépen köszönöm BeataJuliette!

SZABÁLYOK
Tedd ki, kitől kaptad.
Írj magadról 11 dolgot.
Válaszolj 11 kérdésre.
Küldd tovább 11 embernek, vagy ahánynak szeretnéd.

11 DOLOG
Már az előző blogomon sokszor megfogalmaztam ilyen "11 dolgot", szóval most kitaláltam, hogy 11 olyan helyet/eseményt írok le, ahová szívesen elmennék vagy amin részt vennék, olyat is amit lehetetlen megvalósítani, és olyat is amit meg lehet :D

1. Elmennék egy Doors koncertre.
2. Megnézném Andy Warhol Silver Factory-ját, és találkoznék Edie Sedgwickkel.
3. Eltartott kisujjal kávét szürcsölgetnék egy régi kávéházban, valami aranydíszítéses, borzasztó elegáns helyen, a 20-as években.
4. Elmennék Jay Gatsby (A nagy Gatsby c. filmből) egyik hattttalmas bulijára.
5. Meglátogatnám Maui szigetét.
6. Találkoznék Marina Diamandissal.
7. És pár Forma-1-es pilótával (az összessel)
8. Megnéznék egy futamot Monacoban, aztán Kanadában, majd Németországban és Olaszországban (a kedvenc versenyhelyszíneimen, a Magyar Nagydíj mellett ami a no.1., de ott már volt szerencsém kint lenni:)))
9. Bejárnám egész Európát.
10. Valami nagyon-nagyon elegáns bárban Parov Stelar zenéjére táncolnék.
11. Csinálnék egy közös képet Felipe Massával. :D

BEA KÉRDÉSEI
1. Minek a hatására kezdtél el blogolni?
Szerettem volna valahová feltölteni ezt a történetet, amit elkezdtem, és úgy döntöttem, hogy blogon publikálom.
2. Mi a legnagyobb álmod?
Hogy kiadják egy írásomat és sokan elolvassák :)
3. Mikor voltál a legboldogabb eddig?
Nagyon sokszor voltam már nagyon boldog életemben, szóval nem tudnék egyet kiválasztani.
4. Milyen hobbijaid vannak?
Írás, zene hallgatás (ha ez annak minősül :D), olvasás, táncszőnyegezés, semmi nagyon érdekes.
5. Mik a kedvenc blogjaid?
Húú, hát sok van. Dorka blogja, Zsömié, például, és a kedves díj-adó BeataJuliett-é. De tényleg rengeteg van.
6. Hogyan kapcsolódsz ki? Mivel töltöd a szabadidődet?
Kb. az, mint a hobbi, meg a családommal, barátaimmal vagyok.
7. Szeretsz olvasni, és ha igen, miket?
Igen nagyon, mindenfélét, odavagyok a drámákért és mindenféle szomorúdepis hangulatú könyvekért, de ugyanúgy a könnyed, (tényleg) vicces írásokért is.
8. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne azaz egy?
Írásom kiadva? :)
9. Mi lenne a könyved címe, ha kiadnák?
Egyik regényötletemhez kapcsolódva: A Tóth Árpád sétány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése