2014. december 12., péntek

Helyzetjelentés

Sziasztok!
Nagyon nagyon sajnálom (de tényleg), hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem. :( Többször is akartam, tervezgettem, belekezdtem valamibe, írni akartam a fejezeteket, de az élet (értsd: tanulás) valahogy mindig közbeszólt. Most éppen nagy erőkkel tanulok a matekvizsgámra, ami jövőhét kedden lesz, és a fanfic részletei helyett leginkább ötödfokú Taylor-polinómok, Hesse-mátrixok és a parciális deriválás körül forognak a gondolataim. Ó jeee.
De a fanficet mindenképpen folytatni fogom, de ténylegtényleg, méghozzá a jövőhéten, a vizsgám után hozok friss részt és még egy kis plusz dolgot is, mégpedig az élménybeszámolómat a 2014-es Magyar Nagydíjról. Remélem szívesen olvassátok majd :))
És tényleg elnézést. Még hoztam egy kis zenét is.


2 megjegyzés:

  1. Ó, így már minden világos :D Ezekből amit itt leírtál a deriválásról tudom, hogy micsoda, a parciális szót hallottam közgázon, de fogalmam sincs mit jelent, a mátrix meg nekem a mitokondrium alapállománya xDDD
    Jövőhéten amúgy én is mindennap zh-zok vagy vizsgázok, és még nem tudom, hogy lesz kész az Azon a nyáron karácsonyra, de majd nagyon-nagyon sietek :D
    Ésésés várom a friss részt is, meg az élménybeszámolót is :D Naná, hogy szívesen olvassuk (én legalábbis egészen biztos :D)
    Sok sikert a vizsgádhoz! :) A zene pedig tetszetőőőős *-* :D
    puszi, D.

    VálaszTörlés
  2. :D Hát én a mitokondriummal vagyok úgy, hogy hallottam már róla, de úgy nagyjából semmihez nem tudnám kapcsolni xdd de ne aggódj nem maradsz ki semmi fontosból a parciális dolgot illetően. :DD mert amúgy szeretem a matekot, de tényleg, de egy idő utàn màr nem, màrmint amikor ennyit kell tanulni, akkor fujmatek van. Fujfujfuj.
    Örülök hogy várod a folytatàst meg a beszàmolò is érdekellll:))))) nagyon szívesen írom, ez màr egy "hagyomány" nàlam:DD szóval tényleg nagyon jól esik az érdeklődés. Neked is sok sikert a vizsgàidhoz!!:) nekem most ez a szàm a csengőhangom nagynagyon szeretem*.* pusziiii

    VálaszTörlés